Kan Htept, Yanhan Khan, Shin Pyu Fate Sar Cover (15'' x 10'') (7) _12_2020_P_6

ကံထပ်၊ ရဟန်းခံ၊ ရှင်ပြုအလှူတော်မင်္ဂလာဖိတ်စာ (အလျား ၁၅ လက်မ၊ အနံ ၁၀ လက်မ) မျက်နှာဖုံး

ကံထပ်၊ ရဟန်းခံ၊ ရှင်ပြုအလှူတော်မင်္ဂလာဖိတ်စာ (အလျား ၁၅ လက်မ၊ အနံ ၁၀ လက်မ) မျက်နှာဖုံးလေးပါ လိုအပ်ရင်ယူပါ။

မူရင်း ပိုင်ရှင်ကို လေးစားလျှက်ပါ။

အဆင်မပြေတာရှိပါက Facebook Page မှာ လာရောက်မေးနိုင်ပါတယ်။





File Size = 23.6 MB

PW= tc-myaing


ကျွန်တော် မျှဝေပေးသော File များသည် Facebook, Google နှင့် အခြား Websites များမှ ယူပြီးပြန်လည်မျှဝေခြင်းသာဖြစ်ပါသည်။

Previous Post Next Post

Visitor